17 Şubat 2020 Pazartesi 10:27
2020 Yeni Torba Yasa Meclise Geliyor! 40 Maddelik Yeni Torba Yasasında Neler Var?

İçerisinde çok sayıda yasal düzenleme barındırması nedeni ile torba yasa adı ile anılan ve ekonomik düzenlemeler içermesi nedeni ile ekonomik yasa tasarısı olarak anılan kanun teklii meclise geliyor. 

Söz konusu kanun teklifinin bugün gün içerisinde meclise getirilmesi bekleniyor. Düzenleme içerisinde çok sayıda önemli kanun değişkilğini barındırdığı için yakından takip ediliyor. 

YENİ TORBA YASASINDA NELER VAR?

2020 yılında yapılacak olan geniş kapsamlı yasal düzenlemeleri içeren teklifin içerisinde;

İşverenlere 2020 yılı için 75 liralık asgari ücret desteği verilmesi, 

Ahilik fonu yasal düzenlemesinin ertelenmesi, 

İnternet üzerinden silah satışı yapanlara yönelik uygulanan para cezalarının arttıırılması, 

Vakıflara ait olan taşınmazlar için kiracısın ödemeyen kiracılardan kiraların alınmasına yönelik yeni yasal düzenlemeler yapılması, 

Yurt dışında yaşayan Türk vatandaşlarının BES sistemine dolarla katılması, 

Mesleki Yeterlilik Belgesi sınav ücret ve belge ücretinin işsizlik sigortası fonu ile karşılanması, 

Yenilenebilir enerji tarifesi için yeni düzenleme yapılması... 


Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
borclu 2020-02-17 15:02:57

vergi affı istiyoruz sayın bakanım çok zor durumdayız

Avatar
Orucreis 2020-02-17 21:00:27

Nafaka noldu acaba ...sayin buyuklerimiz...hala erkekleri ezdirmeye devam ediyorsunuz

Avatar
Gul 2020-02-17 23:16:45

Soz verdiniz sözünüzü tutun oyalamayın oynamayın halkla buyük tepki var ona gore afı cıkarın

Avatar
Ceza 2020-02-18 00:00:25

Af yasası ne oldu bu bir kaç hafta içinde gelir demiştiniz sayın cumhurbaşkanım uyuşturucu için indirim yada herhangi bir yasa uygulanacak mi beklemekten inanın uykularimiz yok oldu çocuklarımız baba diye aglamaktan helak oldular çocuklarımızın yüzü gülmez oldu ne olur çıksın artık.

Avatar
baran 2020-02-18 00:09:19

af istiyoruz ne olur babamı çok özledim

Avatar
Ibrahim şimşek 2020-02-18 11:09:03

Emekliler bu hükümet için sanki çıban. Nasıl olsa kendileri için devletin tüm imkanları ücretsiz. Geçim derdi yok. Ama emekliler hele 2000 sonrası emekli olanlar artık açlığa açlıktan ölmeye mahkum edilmis tek umudu olan torba yasa malesef hiç ugramamistir. 13 milyon emekli insan yerine konmamıştır. Dilerim Allahtan biz emeklileri bu duruma sokanlar gün gelir bir lokma ekmeğe muhtaç olur ve bize reva gördüklerini kendileride görür. Artık onları Allah'a havale ediyorum.o muhakkak duyan ve işitendir. Hiç şüphesiz hesabını tez ve adaletle veren tek varlıktır.

Avatar
hsn 2020-02-18 11:28:20

sicil affı yok mu ???

Avatar
zeynep 2020-02-18 20:02:02

Hamileyim 3 aylik çocuğumun babası cezaevinde bakanım edenim yok kimse beş kuruş yardim etmiyor kac gündür meclise gelecek diye affı bekliyoruz Allahım aşkına çaresiz kaldım artık şu affı çıkarın bizde rahatlayalim Allah rızası için çoluk çocuğumuzun boynu bükük bi kuru soğana ekmeğe muhtaç durumdayız büyüklerimiz sizlerinde çoluk çocuğu var cumhurbaşkanım sayın bakanım af gelsin artık gelsin dayanacak gücümüz kalmadı...